У статті представлені результати емпіричного дослідження важливих якостей у структурі професійної спрямованості студентів-психологів. Встановлено, що переважна більшість студентів-психологів володіє низькою професійною спрямованістю, інша частина досліджу-ваних отримує належний досвід у практичній діяльності в системі підви-щення кваліфікації поза стінами ВНЗ.
Ключові слова: професійна спрямованість, структура мотивації, студенти-психологи.
В статье представлены результаты эмпирического исследования важных качеств в структуре профессиональной направленности студентов-психологов. Установлено, что большинство студентов-психологов владеют низкой профессиональной направленностью, другая часть исследуемых получает надлежащий опыт в практической деятельности в системе повышения квалификации вне стен вуза.
Ключевые слова: профессиональная направленность, структура мотивации, студенты-психологи.
In this article the results of empiric research of important qualities are presented in the structure of professional orientation of students-psychologists. It is set that swingeing majority of students-psychologists own a low professional orientation, other part of explored gets the proper experience in practical activity in the system of the in-plant out of walls of institute of higher training.
Key words: professional orientation, structure of motivation, students-psychologists.