Гуменникова Т.Р. Проектна діяльність студента магістріуму як ресурс підготовки його до особистісно орієнтованого виховання

У статті представлені деякі аспекти підготовки майбутнього вчителя до особистісно орієнтованого виховання з використанням методу проектів на етапі його вузівської підготовки в магістріумі. Наведені результати дослідження ефективності проектної діяльності у процесі опанування нормативних дисциплін та  проходження науково-виробничого стажування. 
Ключові слова: магістратура, метод проектів, особистісно орієнтоване виховання, проектна діяльність, підготовка до особистісно орієнтованого виховання студента магістріуму.

В статье освещены некоторые аспекты подготовки будущего педагога к личностно ориентированному воспитанию с использованием метода проектов на этапе вузовской подготовки в магистриуме. Представлены результаты исследования эффективности проектной деятельности в процессе изучения дисциплин нормативного цикла в магистратуре и  во время научно-производственной стажировки.
Ключевые слова: магистратура, метод проектов, личностно ориентированное воспитание, проектная деятельность, подготовка к личностно ориентированному воспитанию студента магистриума.

The future teacher preparation aspects related to the personality oriented focused education with use of a method of projects at a stage of high school preparation in magistracy are reflected in the article.Research results of efficiency of the projecting techniques in the process of studying normative cycle disciplines in a magistracy and during scientifically-carried out training are presented.
Key words: a magistracy, a method of projects, the  personality oriented  upbringing, a projects activity, the training to personality oriented upbringing of magistrs.