Науменко Н.О. Проблеми підготовки майбутніх психологів у системі освіти до роботи з дітьми із синдромом дефіциту уваги з гіпер-активністю

Стаття присвячена обґрунтуванню необхідності підготовки май-бутніх психологів до роботи з дітьми із синдромом дефіциту уваги з гіпер-активністю (СДУГ) та введення у вищих навчальних закладах спецкурсу  «Діагностика та психологічна допомога дітям зі СДУГ». Викладено загальні принципи побудови плану спецкурсу, основною метою якого стала б можливість формування  знань та навичок з діагностики та корекції, у контексті вивчення особливостей довільної регуляції психічної активності як базового порушення у дітей зі СДУГ.
Ключові слова: синдром дефіциту уваги з гіперактивністю,  мінімальні мозкові дисфункції, шкільна дезадаптація, довільність, корекційна робота.

Статья посвящена обоснованию необходимости подготовки буду-щих психологов для работы с детьми с синдромом дефицита внимания с гиперактивностью и введения в высших учебных заведениях спецкурса «Диагностика и психологическая помощь детям с СДВГ». Изложены основные принципы построения плана спецкурса, основной целью которого стала бы возможность формирования знаний и навыков по диагностике и коррекции, в контексте изучения особенностей произвольной регуляции психической активности как базового нарушения у детей с СДВГ.
Ключевые слова: синдром дефицита внимания с гиперакивностью, минимальные мозговые дисфункции, школьная дезадаптация, произволь-ность, корекционная работа.
 
The article is devoted to the ground of necessity of introduction in higher educational establishments of the special course of «Diagnostician and psychological help children with ADHD», on preparation of future psychologists for work with children with the attention deficit and hyperactivity disorder.
Basic principles of the constructing special course’s plan was exploding which the primary purpose has possibility of forming diagnostics’ and corrections’ knowledge and skills in the context self regulation studying features as base disorder for children with ADHD.
Key words: attention deficit and hyperactivity disorder, minimal brain dysfunction, learning problems, self regulation, correction