Заболоцька О.С. Предметні компетенції з хімії у вищій екологічній освіті: місце в компетентнісній ієрархії

У статті визначено ключові та загальнопредметні компетенції, що виявляються на хімічно-предметному рівні в межах вищої екологічної освіти. Встановлено місце предметних компетенцій з хімії в компетентнісній ієрархії. Побудовано «дерево компетенцій» на трьох рівнях: ключовому, загальнопредметному та предметному. 
Ключові слова: компетенції, ключові компетенції, загально-предметні компетенції, предметні компетенції, хімія, вища освіта, екологічна освіта. 

В статье определены ключевые и общепредметные компе-тенции, которые проявляются на химически-дисциплинарном уровне в рамках высшего экологического образования. Указано место пред-метных компетенций по химии в компетентностной иерархии. Построено «дерево компетенций» на трех уровнях: ключевом, обще-предметном и предметном. 
Ключевые слова: компетенции, ключевые компетенции, обще-предметные компетенции, предметные компетенции, химия, высшее образование, экологическое образование. 

In the article the author defines key and general subject competencies which exist on chemical subject level in the frames of the higher ecological education. The place of subject competencies in the competencies hierarchy in chemistry is established. The «tree of competencies» is built, it consists of 3 levels: key, general subject and subject ones.
Key words: competencies, general subject competencies, subject competencies, chemistry, higher education, ecological education.