У статті розглядаються підходи до визначення поняття «персоніфі-кація знань». У роботі здійснюється аналіз вітчизняних і закордонних нау-кових досліджень стосовно феноменології поняття і контекстів його вжи-вання. Автором здійснюється спроба систематизації уявлень про персоні-фікацію знань і конструюється його визначення для введення цього поняття в подальше дослідження феномена в контексті освітньої діяльності.
Ключові слова: персоніфікація знань, зміна системи знань особистості.
В статье рассматриваются подходы к определению понятия «пер-сонификация знаний». В работе приводится анализ отечественных и зару-бежных научных исследований относительно феноменологии данного понятия и контекстов его употребления. Автором предпринимается по-пытка систематизации представлений о персонификации знаний и конст-руируется его определение для введения этого понятия в дальнейшее ис-следование феномена в контексте образовательной деятельности.
Ключевые слова: персонификация знаний, изменение системы знаний личности.
The article describes some approaches of concept definition «personification of knowledges». There is a testing of the domestic and foreign scientific researches about (the) phenomenology of defined concept and its usable contexts. The author tries to systematize the ideas of the personification of knowledges and to form its definition for putting this concept into further development of the phenomenon in context of educational activities.
Key words: personification of knowledges, change in system of personal knowledge.