У статті автор окреслює основні напрями реформування вищої освіти, зупиняється на проблемах відбору змісту освіти у вищій школі, формування рефлексивного мислення у суб’єктів вищої професійної освіти, реалізації принципів Болонського процесу у вітчизняній вищій освіті.
Ключові слова: вища професійна освіта, освітній рівень, діяльнісний підхід, зміст освіти, рефлексивне мислення, Болонський процес.
В статье автор очерчивает основные направления реформирования высшего образования, останавливается на проблемах отбора содержания образования в высшей школе, формирования рефлексивного мышления у субъектов высшего профессионального образования, реализации принципов Болонского процесса в отечественной высшей школе.
Ключевые слова: высшее профессиональное образование, образова-тельный уровень, деятельностный подход, содержание образования, рефлекссивное мышление, Болонский процесс.
Author outlines major directions of higher education reformation, dwells on problem of educational content selection, forming of reflective thinking in subjects of higher professional education, Bologna process principles realization in domestic higher school.
Key words: higher professional education, educational level, activity theory, educational content, reflective thinking, Bologna process.