У статті визначається роль практичних психологів системи освіти у запобіганні та подоланні проявів агресивності у підлітків. Наводяться результати емпіричного дослідження психологічних чинників підліткової агресивності та пропонується корекційна програма щодо запобігання проявів агресивності у підлітків.
Ключові слова: прояви агресивності, підліток, практичний психолог, підготовка практичних психологів у системі освіти.
В статье определяется роль практических психологов системы обра-зования в предупреждении и устранении проявлений агрессивности у под-ростков. Приводятся результаты эмпирического исследования психологи-ческих причин подростковой агрессивности и предложена коррекционная программа, которая направлена на предупреждение проявлений агрессив-ности у подростков.
Ключевые слова: проявления агрессивности, подросток, практический психолог, подготовка практических психологов в системе образования.
In article the role of practical psychologists of an education system in the prevention and elimination of displays of aggression at teenagers is defined. Also results of empirical research of the psychological reasons of teenage aggression are resulted and the correctional program which is directed on the prevention of displays of aggression at teenagers is offered.
Key words: aggression displays, the teenager, the practical psychologist, preparation of practical psychologists in an education system.