У статті розкрито актуальну тему розвитку партнерських сто-сунків у студентів — майбутніх учителів в умовах їхньої професійної підготовки у вищому навчальному закладі; визначено переваги групової роботи та умови її успішності; наголошено на пріоритетності діалогової взаємодії; обґрунтовано значущість ефективної взаємодії студентів як партнерів зі спілкування та спільної діяльності.
Ключові слова: партнер, партнерські стосунки, група, взаємодія, взаємовплив, діалогова взаємодія, спілкування, спільна діяльність, профе-сійна підготовка.
В статье раскрыта актуальная тема развития партнерских отно-шений у студентов — будущих учителей в условиях их профессиональной подготовки в высшем учебном заведении; определены преимущества груп-повой работы и условия ее успешности; акцентировано внимание на прио-ритетности диалогового взаимодействия; доказана значимость эффек-тивного взаимодействия студентов как партнеров по общению и сов-местной деятельности.
Ключевые слова: партнер, партнерские отношения, группа, взаимо-действие, взаимовлияние, диалоговое взаимодействие, общение, совмест-ная деятельность, профессиональная подготовка.
In the article the actual theme of development of partner relations is exposed for students — future teachers in the conditions of their professional preparation is in higher educational establishment; advantages of group work and condition of its success are certain; it is accented on priority of dialog co-operation; meaningfulness of effective co-operation of students as partners is proved on intercourse and joint activity.
Key words: partner, partner relations, group, co-operation, dialog co-operation, intercourse, joint activity, professional preparation.