Автор статті аналізує й узагальнює погляди вчених на проблему профе-сійної адаптації студентів педагогічних ВНЗ. Період навчання у ВНЗ автор визначає як професійну преадаптацію, розкриває її фактори та механізми.
Ключові слова: професійна адаптація, преадаптація, готовність до професійної діяльності, ключові кваліфікації.
Автор анализирует и обобщает взгляды ученых на проблему профес-сиональной адаптации студентов педагогических вузов. Период обучения автор рассматривает как профессиональную преадаптацию, раскрывает её факторы и механизмы.
Ключевые слова: профессиональная адаптация, преадаптация, готовность к профессиональной деятельности, ключевые квалификации.
The author of article analyses and generalizes scientist’s views on the problem of professional adaptation of teacher-training college students. The period of study at a college is regarded by the author as a professional preadaptation. She reveals its factors and mechanisms.
Key words: professional adaptation, pre-adaptation, readiness to professional activity, key qualifications.