Лавриненко С.Л. Психологічний супровід розвитку професіоналізму вчителя гімназії

У статті конкретизовано зміст поняття «психологічний супровід». Наведено приклади особистісно орієнтованих технологій професійного розвитку. Визначено структурні компоненти, мету, функції, напрями пси-хологічного супроводу розвитку професіоналізму вчителя гімназії. 
Ключові слова: супровід, розвиток, вибір, етапи, професіоналізм.

В статье раскрыто значение понятия «психологическое сопро-вождение». Приводятся примеры личностно ориентированных технологий профессионального развития. Определено основное содержание, цель, задачи, функции, направления психологического сопровождения развития профессионализма учителя гимназии. 
Ключевые слова: сопровождение, развитие, выбор, этапы, профес-сионализм.

The article concretizes the content of the concept “psychological accompaniment”. It gives examples of personality-oriented techniques of professional development. The article determines the components, aim, functions, and directions of psychological accompaniment of a gymnasia teacher’s development of the professionalism..
Kew words: accompaniment, development, choice, stage, professionalism.