У статті розкрито філософський, психологічний і педагогічній під-ходи дослідження проблеми рефлексії загалом і професійної рефлексії, зокрема. Обґрунтовано роль професійної рефлексії як чинника професій-ного самовизначення майбутнього педагога початкових класів.
Ключові слова: рефлексія, професійна рефлексія, педагогічна рефлек-сія, майбутній педагог початкових класів, професійне самовизначення.
В статье раскрыты философский, психологический и педагогиче-ский подходы к исследованию проблемы рефлексии вообще и профессио-нальной рефлексии, в частности. Обоснована роль профессиональной рефлексии как фактора профессионального самоопределения будущих учителей начальных классов.
Ключевые слова: рефлексия, профессиональная рефлексия, буду-щий учитель начальных классов, профессиональное самоопределение.
The article deals with philosophical, psychological and pedagogical approaches to investigation of problem of reflection, in generally and professional reflection, in particular. Role of professional reflection of future primary school’s educators as factor their professional self-determination is substantiated.
Key words: reflection, professional reflection, future primary school’s educators, professional self-determination