Молдованова А.О. Специфіка педагогічної діяльності як умова формування агресивності вчителя

У статті розглядаються особливості педагогічної діяльності, що створюють умови виникнення агресивності вчителя. Особливої уваги нада-ється такому виду діяльності як педагогічне спілкування, що є основою взаємодії вчителя й учня і відіграє роль у формуванні і деформуванні осо-бистості усіх суб’єктів педагогічної діяльності.
Ключові слова: педагогічна діяльність, педагогічне спілкування, агресія.

В статье рассматриваются особенности педагогической деятель-ности, создающие условия для возникновения агрессивности учителя. Особое внимание уделяется такому виду деятельности как педагогическое общение, которое является основой взаимодействия учителя и ученика и играет роль в формировании или деформировании личности всех субъектов педагогической деятельности.
Ключевые слова: педагогическая деятельность, педагогическое общение, агрессия.

The article deals with the peculiarity of pedagogic activity setting up the conditions for rising the teacher's aggression. Special attention is given to that kind of activity as pedagogic communication which is the basis of interaction of a teacher and a pupil and takes an active part in forming and deforming of the personality of all the characters of the pedagogic activity.
Key words: pedagogic activity, pedagogic communication, aggression.