Овдієнко І.М. Підготовка керівників загальноосвітніх навчальних закладів до взаємодії зі шкільною психологічною службою в кон-тексті особистісного розвитку

У статті представлені основні підходи до розуміння феномена про-фесійної саморегуляції особистості, які сформувались у психологічній науці упродовж останніх трьох десятиліть. 
Ключові слова: саморегуляція, єдність свідомості та діяльності, професійна діяльність, системний підхід, функціональний підхід, суб’єктно-діяльнісний підхід.

В статье представлены основные подходы к пониманию феномена профессиональной саморегуляции личности, которые сформировались в психологической науке в течение последних тридцати лет. 
Ключевые слова: саморегуляция, единство сознания и деятельности, профессиональная деятельность, системный подход, функциональный подход, субъектно-деятельностный подход.

The article considers the basic thinking of psychologists to understanding of a phenomenon of professional self-regulation of the person which were generated in a psychological science within last thirty years are presented. 
Key words: self-regulation, unity of consciousness and activity, professional activity, system approach, functional approach, subject-activeness approach.