У статті обгрунтовується структура готовності викладачів вищих економічних навчальних закладів до проектування навчальних технологій. Ця структура розглядається як інтегративне ядро творчої професійної самореалізації викладача, що являє собою особистісне утворення і включає такі компоненти, як мотиваційний, особистісний, змістовий, операційний.
Ключові слова: психологічна готовність до діяльності, проектуван-ня навчальних технологій, мотиви діяльності, професійна спрямованість викладача, професійні здібності, знання, уміння.
В статье обосновывается структура готовности преподавателей высших экономических учебных заведений к проектированию учебных технологий. Данная структура рассматривается как интегративное ядро творческой профессиональной самореализации преподавателя, которое представляет собой личностное образование и включает такие компо-ненты, как мотивационный, личностный, содержательный, операцион-ный.
Ключевые слова: психологическая готовность к деятельности, проектирование учебных технологий, мотивы деятельности, профессио-нальная направленность преподавателя, профессиональные способности, знания, умения.
In the article the structure of readiness of teachers of higher economic educational establishments is grounded to planning of educational technologies. The noted structure is examined as an integrative kernel of creative professional self-realization of teacher which shows by itself personality education and includes such components, as motivational, personality, semantic, operation.
Key words: psychological readiness to activity, planning of educational technologies, reasons of activity, professional orientation of teacher.