Автор досліджує психологічні особливості взаємин учителів з дітьми, об’єднаними у різновікові групи, розглядає протилежні точки зору педагогів і психологів на різновікові взаємни і розкриває своє бачення принципу різновіко-вості.
Ключові слова: різновікова група, сумісна діяльність, різновікові взає-мини, принцип різновіковості.
Автор исследует психологические особенности взаимоотношений педагогов с разновозрастным детским коллективом, рассматривает противоположные точки зрения педагогов и психологов на роль разно-возрастных взаимоотношений в развитии личности и определяет свое понимание разновозрастного принципа.
Ключевые слова: разновозрастная группа, совместная деятель-ность, разновозрастные взаимоотношения, разновозрастной принцип.
Author investigates psychological peculiarities of interaction between teachers and children, combined in different age groups, investigates opposite points of educationalists and psychologists on interaction of people of education of different age children.
Key words: group of children of different age, cooperative activity, interaction principle of education of different age children.