Жукович-Дородних Н.М. Професійна підготовка студентів економіч-них спеціальностей ВНЗ І–ІІ рівнів акредитації як психолого-педа-гогічна проблема

У статті проаналізовано стан дослідженності проблеми професій-ної підготовки студентів економічних спеціальностей у ВНЗ І–ІІ рівнів акредитації. Обґрунтовано наукове та практичне значення особистісно орієнтованого професійного навчання та компетентнісного підходу у підготовці студентів економічних спеціальностей та впливу їх застосуван-ня на формування професійних умінь майбутніх фахівців у галузі економіки.
Ключові слова: професійна освіта, особистісно орієнтоване навчання, компетентнісний підхід до професійної підготовки, професійна компетент-ність.

В статье проанализировано состояние исследованности проблемы профессиональной подготовки студентов экономических специальностей в вузах І–ІІ уровней аккредитации. Обосновано научное и практическое значение личностно ориентированного профессионального обучения и компетентностного подхода при подготовке студентов экономических специальностей и влияния их применения на формирование профес-сиональных умений будущих специалистов в области экономики.
Ключевые слова: профессиональное образование, личностно ориенти-рованное обучение, компетентностный подход к профессиональной под-готовке, профессиональная компетентность.

In article the condition of research of a problem of vocational training of students of economic specialities of higher educational institutions І–ІІ accreditation level is analysed. Well-grounded scientific and practical value the personaly focused vocational training and competence a campaign by preparation of students of economic specialities and their influence of their application on formation of professional doctrines of the future experts in brenches of economy. 
Key words: vocational training, the personaly focused training, the competence approach to vocational training, professional competence