Горяна Л. Г. Сутність методики підготовки педагогічних працівників до управління впровадженням здоров’язбережувальних технологій у системі інститутів післядипломної педагогічної освіти
Відомості про автора
Горяна Лариса Григорівна,кандидат педагогічних наук, доцент, ДВНЗ «Університет менеджменту освіти».
Анотація. У статті розкриваються сутнісні та специфічні характеристики феномена модернізації підготовки педагогічних працівників до управління впровадженням здоров'язбережувальних технологій, як психолого-педагогічної проблеми Автор намагається на основі аналізу теоріі і практики освіти схарактеризувати пошук шляхів актуального й прогнозованого реагування на виклики часу, зокрема, визначення рівня конкурентоспроможності навчальних закладів системи ППО, котрі відповідають парадігмі розвітку национальной вищої освіти як галузі системи, яка працює в глобальному освітньому просторі.
Ключові слова: здоров’язбережувальні технології, здоров’я, методика, управління впровадженням.