Свердлик Н. П. Зміст і форми психолого-педагогічного супроводу управ-лінської діяльності методистів районного відділу освіти до впровадження здоров’язбережувальних технологій в закладах освіти

Відомості про автора

Свердлик Наталія Павлівна, методист відділу освіти Монастирищенської районної державної адміністрації.

Інтеграція України в європейський та світовий освітній простір обумовила необхідність переглянути деякі підходи до навчання школярів, проаналізувати фактори, що гальмують підвищення якості та формування життєздатності особистості.

У Національній стратегії розвитку освіти в Україні на період до 2021 року одним із пріоритетних напрямів державної політики в галузі освіти є пропаганда здорового способу життя .

Навчити дітей берегти і зміцнювати своє здоров’я – один із пріоритетних напрямів державної політики в галузі освіти. Новий Державний стандарт початкової освіти забезпечує формування однієї з основних ключових компетентностей – здоров'язбережувальної. Під поняттям здоров’язбережувальної компетентності слід розуміти характеристики властивостей учня, спрямовані на збереження фізичного, соціального, психічного та духовного здоров’я – свого та оточення.

У нормативних документах Міністерства освіти і науки України, педагогічній літературі визначене завдання формування в учнів навичок здорового способу життя шляхом упровадження здоров’язбережувальних  технологій. Визначення сутності таких технологій і їх місця в щоденній роботі вчителя стало важливим напрямом методичної роботи.