Бевз Г. М., Вірковський В. П., Корець А. Й. Моделі аналізу надання освітніх послуг для дітей в умовах децентралізації
Відомості про авторів
Бевз Галина Михайлівна, доктор психологічних наук, доцент, доцент кафедри загальної та практичної психології Інституту менеджменту освіти та психології ДВНЗ «Університет менеджменту освіти».
Вірковський Валентин Петрович, директор Володимир-Волинської спеціалізованої школи-інтернату І–ІІІ ступенів «Центр освіти та соціально-педагогічної підтримки.
Корець Ангеліна Йосипівна,головний спеціаліст відділу дошкільної, загальної середньої і вищої освіти, управління науки та молоді Волинської обласної державної адміністрації.
Анотація. У статті розглядаються підходи до аналізу надання освітніх послуг дітям на запит громади. Доводиться необхідність переходу від лінійних змін в освіті, які насичують ринок інноваційними формами та ініціюють відмову від старих, до системних, що наближатиме освітні послуги до її користувачів. Розроблені моделі оцінювання ринку надання освітніх послуг згідно з нормативним підходом та узгодженістю освітніх послуг і послуг підтримки розкривають підвалини її формування та можуть бути використані при її системній перебудові в умовах децентралізації управління.
Ключові слова: модель, освітні послуги, послуги підтримки, громада, децентралізація управління освітою, нормативний підхід.