Пастух Л. В. Особливості поведінкової складової сензитивності практичних психологів системи освіти
Відомості про автора
Пастух Людмила Василівна, завідувач обласного центру практичної психології та соціальної роботи Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
Анотація. У статті актуалізовано нагальність дослідження сензитивності особистості практичних психологів системи освіти. Показано значущість поведінкової складової сензитивності особистості практичних психологів. За узагальненням результатів теоретичних досліджень з проблеми сензитивності як професійно важливої якості практичних психологів та її складових обґрунтовано добір методик для визначення рівня розвитку поведінкової складової сензитивності. Наведено результати дослідження особливостей поведінкової складової сензитивності практичних психологів системи освіти. Визначено показники та рівні розвитку поведінкової складової сензитивності досліджуваних практичних психологів системи освіти.
Визначено перспективи подальших досліджень означеної проблематики — розробити й апробувати програму розвитку сензитивності особистості практичних психологів системи освіти з урахуванням виділених проблем розвитку поведінкової складової сензитивності.
Ключові слова: практичні психологи, сензитивність, складові сензитивності, поведінкова складова сензитивності, рівень розвитку поведінкової складової сензитивності