Брюховецька О. В. Особливості професійної толерантності керівників загальноосвітніх навчальних закладів залежно від стажу управлінської діяльності
Відомості про автора
Брюховецька Олександра Вікторівна, кандидат психологічних наук, доцент, докторант кафедри загальної та практичної психології Навчально-наукового інституту менеджменту та психології ДВНЗ «Університет менеджменту освіти».
Анотація. У статті представлено результати емпіричного дослідження впливу організаційно-професійних чинників на особливості сформованості професійної толерантності керівників загальноосвітніх навчальних закладів.
Виявлено вплив стажу управлінської діяльності на особливості сформованості професійної толерантності керівників загальноосвітніх навчальних закладів за окремими компонентами (власне управлінській толерантності, толерантності до взаємодії із суб’єктами навчально-виховного процесу, аутотолерантності) та їх складовими.
Отримані дані щодо організаційно-професійних особливостей керівників можна використовувати в процесі розроблення критеріїв професійного добору на керівні посади в загальноосвітні навчальні заклади.
Ключові слова: професійна толерантність керівника загальноосвітнього навчального закладу, організаційно-професійні чинники, сформованість професійної толерантності керівників загальноосвітніх навчальних закладів, стаж управлінської діяльності.