Горяна Л. Г. Здоров’язбережувальна компетенція педагогічних працівників як фактор здоров’я всіх учасників освітнього простору

Відомості про автора

Горяна Лариса Григорівна, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри філософії та освіти дорослих Центрального інституту післядипломної педагогічної освіти ДВНЗ «Університет менеджменту освіти».

Анотація. У статті теоретично обґрунтовано показники здоров’язбережу-вальної компетенції. Автор розкриває сутність європейського виміру поняття «ключова професійна компетенція», що допомагає системно та цілісно уявити концептуальний, змістовий і процесуальний компоненти навчальної підготовки усіх учасників навчального процесу в закладах освіти України.

Ключові слова: компетентність, компетентнісний підхід, здоров’язбережу-вальні технології, компетентнісно-кваліфікаційний підхід, класифікація ключових компетентностей.