Лук’янчук Н. В. Моніторинг обдарованості як засіб удосконалення системи роботи з обдарованими дітьми та молоддю

Відомості про автора

Лук’янчук Наталія Вадимівна, кандидат психологічних наук, провідний науковий співробітник відділу діагностики обдарованості Інституту обдарованої дитини НАПН України.

Анотація. У статті аналізуються рівні психолого-педагогічного моніторингу для ефективної роботи з обдарованими дітьми та молоддю. Запропоновано шість рівнів моніторингу: індивідуальний, локальний, місцевий, регіональний, державний та міжнародний, які стосуються пошуку, відстеження, підтримки обдарованих учнів. Показано зв'язок між рівнями моніторингу та удосконаленням системи роботи з обдарованими дітьми та молоддю в Україні.

Ключові слова: моніторинг, рівні моніторингу, загальноосвітні навчальні заклади, учні, обдарованість, обдаровані діти та молодь.