У статі розглядаються етапи підготовки кадрового потенціалу для
впровадження технологій дистанційного навчання в систему післядипломної
педагогічної освіти. Аналізуються тенденції розвитку технологій дистан-
ційного навчання на обласному та регіональному рівнях, досліджується дина-
міка використання цих технологій у процесі підвищення кваліфікації педаго-
гічних кадрів в обласних інститутах післядипломної педагогічної освіти.
Ключові слова: дистанційне навчання, підвищення кваліфікації, орга-
нізатор (менеджер) дистанційного навчання, тьютор.
В статье рассматриваются этапы подготовки кадрового потенциала
для внедрения технологий дистанционного обучения в систему последип-
ломного педагогического образования. Анализируются тенденции развития
технологий дистанционного обучения на областном и региональном уров-
нях, исследуется динамика использования этих технологий в процессе повы-
шения квалификации педагогических кадров в областных институтах после-
дипломного педагогического образования.
Ключевые слова: дистанционное обучение, повышение квалификации,
организатор (менеджер) дистанционного обучения, тьютор.
In the article the stages of preparation of skilled potential are examined for
introduction of technologies of the distance teaching in the system of post-graduate
pedagogical education. Progress of technologies of the distance teaching trends are
analysed on regional and regional levels, the dynamics of the use of these
technologies is investigated in the process of in-plant training of pedagogical shots in
the regional institutes of post-graduate pedagogical education.
Key words: distance teaching, in-plant training, organizer (manager) distance
teaching, tutor.