Кліменко А.Л. Система педагогічного контролю підвищення ква-ліфікації керівних і педагогічних кадрів освіти за кредитно-модульною системою організації навчального процесу

Під час переходу до кредитно-модульної системи організації навчаль-
ного процесу в умовах очно-дистанційної форми навчання постає необхід-
ність розв’язання двох взаємопов’язаних завдань: розроблення сучасної си-
стеми педагогічного контролю та визначення порядку оцінювання резуль-
татів її функціонування.
Ключові слова: система підвищення кваліфікації керівних і педагогічних
кадрів освіти, педагогічний контроль, система педагогічного контролю, кре-
дитно-модульної системи організації навчального процесу, оцінювання, інди-
відуальні навчальні досягнення слухачів.

При переходе к кредитно-модульной системе организации учебного
процесса в условиях очно-дистанционной формы обучения возникает необхо-
димость решения двух взаимосвязанных задач: разработка современной
системы педагогического контроля и определение порядка оценивания
результатов её функционирования.
Ключевые слова: система повышения квалификации руководящих и
педагогических кадров образования, педагогический контроль, система
педагогического контроля, кредитно-модульная система организации учеб-
ного процесса, оценивание, индивидуальные учебные достижения слуша-
телей.

In the transition to credit-modular system of educational process in full-time and
distance learning is necessary to solve two interrelated tasks: the development of
modern pedagogical control system and determine the order of evaluation of the
results of its operation.
Key words: system of training and guidance of teaching staff education,
pedagogical control, pedagogical control system, credit-modular system of
educational process, assessment, individual training achieving students.