У статті на основі інноваційних підходів, модернізації освітньої діяль-
ності вищих навчальних закладів, кінцевим результатом якої є гармонізація
європейської вищої освіти, проаналізовано механізми та інструменти роз-
витку системи освіти, сукупність яких будує концептуальну модель нової
освіти, яку називають відкритою освітою.
Ключові слова: відкрита освіта, інформатизація суспільства, вірту-
альний кампус, електронне навчання, дистанційне навчання, кредитно-мо-
дульна система організації навчального процесу, керована самостійна ро-
бота студента/слухача.
В статье на основе инновационных подходов и модернизации образо-
вательной деятельности высших учебных заведений, конечным резуль-
татом которой является гармонизация европейского высшего образования,
проанализированы механизмы и инструменты развития системы образо-
вания, совокупность которых создает концептуальную модель нового обра-
зования, называющуюся открытым образованием.
Ключевые слова: открытое образование, информатизация общества,
виртуальный кампус, электронное обучение, дистанционное обучение, кредитно-
модульная система организации учебного процесса, управляемая самостоя-
тельная работа студента/слушателя.
In the article are exposed innovative approaches and modernization of
educational activity of higher educational establishments. Mechanisms and
instruments of development of the system are analysed educations the aggregate of
which creates the conceptual model of new open education.
Key words: open education, informatization of society, virtual camps, elearning,
controlled from distance teaching, European Credit Transfer System, guided
independent work of student/of listener.