Москальова А.С. особливості дослідження ґендерної ком-петентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів у системі післядипломної педагогічної освіти в україні

У статті розглядаються актуальні питання сьогодення, а саме —
відкриття гендерних студій у системі післядипломної педагогічної освіти.
Автор аналізує стан розробки ґендерної проблематики у вищій школі, вказує
на необхідність введення ґендерного компонента в навчальний процес після-
дипломної педагогічної освіти.
Ключові слова: система післядипломної педагогічної освіти, гендер,
гендерна політика, гендерні студії.

В статье рассматриваются актуальные вопросы современности, а
именно — открытие гендерных студий в системе последипломного педаго-
гического образования. Автор анализирует состояние разработки ген-
дерной проблематики в высшей школе, указывает на необходимость введе-
ния гендерного компонента в учебный процесс последипломного образо-
вания.
Ключевые слова: система последипломного педагогического образо-
вания, гендер, гендерная политика, гендерные студии.

The article deals with current issues, namely, the opening of Gender Studies at
the system of postgraduate pedagogical education. The author analyzes the process
of development of a gender perspective at high school, points the need to introduce a
gender component at the learning process of postgraduate education.
Key words: postgraduate education, gender, gender politics, gender studies.