Перегончук Н.В. Психолого-педагогічний супровід розвитку педагога в умовах «професійного вигорання»

У статті розкривається програма психолого-педагогічного супроводу
розвитку особистості педагога в умовах «професійного вигорання». Харак-
теризуються особливості роботи із зазначеної проблеми для реалізації внут-
рішніх резервів та формування орієнтовного поля особистісного розвитку
педагога.
Ключові слова: психолого-педагогічний супровід, моніторинг, психоло-
гічні голограми, психологічні студії, психологічне забезпечення та підтримка
педагога.

В статье рассматривается программа психолого-педагогического
сопровождения развития личности педагога в условиях «профессионального
выгорания». Характеризуются особенности работы по данной проблеме с
целью реализации внутренних резервов и формирования ориентировочного
пространства личностного развития педагога.
Ключевые слова: психолого-педагогическое сопровождение, монито-
ринг, психологические голограммы, психологические студии, психологи-
ческое обеспечение и поддержка педагога.

The article deals with the program of professional facilitation of the teacher
development under the conditions of the «professional burn-out». The specific work is
carried out to backup the internal resources and to form the reference field of the
personality of a teacher.
Key words: professional facilitation, monitoring, psychological holograms,
psychological studies support of a teacher.