Пойда С.А. Педагогічні особливості підвищення кваліфікації вчителів інформатики за очно-дистанцйною формою навчання

У статі розглядаються педагогічні аспекти підвищення кваліфікації
педагогічних працівників за очно-дистанційною формою навчання. Аналізу-
ється вплив інформаційних та комунікаційних технологій на дидактичні
принципи підвищення кваліфікації, досліджується використання принципів
андрагогіки та дистанційного навчання у процесі підвищення кваліфікації
вчителів інформатики.
Ключові слова: дистанційне навчання, підвищення кваліфікації, інфор-
маційно-комунікаційні технології, вчителі інформатики.

В статье рассматриваются педагогические аспекты повышения
квалификации педагогических работников с использованием очно-дистанци-
онной формы обучения. Проводится анализ влияния информационных и ком-
муникационных технологий на содержание дидактических принципов повы-
шения квалификации, исследуется использование принципов андрагогики и
дистанционного обучения в процессе повышения квалификации учителей
информатики.
Ключевые слова: дистанционное обучение, повышение квалификации,
информационно-комуникационные технологии, учителя информатики

In the article the teaching aspects of qualification improvement of the teaching
staffs within the distance form of education are studied. The influence of informational
and communicative technologies on the contents of didactic principles of qualification
improvement is analyzed, the usage of andragogy and distance teaching principles in
the process of qualification improvement of the computer science teachers is being
studied.
Key words: distance teaching, qualification improvement informational and
communicative technologies, computer science teachers.