Успенська В.М. Здоров’язбережувальна компетентність учителя з основ здоров’я та шляхи її розвитку

Вирішенню проблеми підвищення рівня здоров’я населення України може
сприяти якісне викладання предмета «Основи здоров’я» у загальноосвітніх
навчальних закладах. Учителі основ здоров’я, які мають сформовану здо-
ров’язбережувальну компетентність, можуть забезпечити цей процес.
Ключові слова: компетентнісний підхід, компетентність, ключові ком-
петентності, предмет «Основи здоров’я», здоров’язбережувальна компе-
тентність.

Решению проблемы повышения уровня здоровья населения Украины
может содействовать качественное преподавание предмета по основам
здоровья в общеобразовательных учебных заведениях. Учителя основ здо-
ровья, которые имеют сформированную здоровьесберегающую компетент-
ность, могут обеспечить этот процесс.
Ключевые слова: компетентносный поход, компетентность, клю-
чевые компетентности, предмет «Основы здоров’я», здоровьесберегающая
компетентность.

The problem of increasing a level of public health in Ukraine can be solved by
promoting a quality teaching of the foundations of health in public education schools.
Teachers of the foundations of health that have formed health-preserving
competence can secure this process.
Key words: competency builds approach, competence, key competences, a
subject of «the fundamentals of health», health preserving competence.