У статті здійснюється аналіз особливостей змісту та форм професійної підготовки вчителя
іноземної мови у Німеччині в умовах Болонського процесу, розглядається структурна організація вищої
педагогічної освіти цієї держави.
Ключові слова: вчитель іноземної мови, Болонський процес, університети Німеччини, підго-
товка вчителів іноземних мов у Німеччині
В статье осуществляется анализ особенностей содержания и форм профессиональной под-
готовки учителя Германии в условиях Болонского процесса, рассматривается структурная орга-
низация высшего педагогического образования этого государства.
Ключевые слова: учитель иностранного языка, Болонский процесс, университеты Германии,
подготовка учителей иностранных языков в Германии.
The article deals with the analysis of the peculiarities of the contents and forms of teacher’s professional
training in Germany within the Bologna process, the structural organization of higher pedagogical education of
this country is also considered.
Key words: foreign language teacher, Bologna process, German Universities, training foreign language
teachers in Germany