У статті розглянуто ознаки та характеристики персоніфікованого знання як такого, що
виникає внаслідок застосування персоніфікованих стратегій освіти та персоніфікованого підходу до
навчального процесу. Здійснюється систематизація ознак та характеристик досліджуваного фено-
мена та їх теоретичний аналіз. На підставі проаналізованого матеріалу визначаються критерії
персоніфікованого знання, які необхідні для подальшого експериментального дослідження.
Ключові слова: персоніфіковане знання (ПЗ), ознаки ПЗ, характеристики формування ПЗ, кри-
терії сформованості ПЗ
В статье рассматриваются признаки и характеристики персонифицированного знания, как
возникающего в результате применения персонифицированных стратегий образования и персони-
фицированного подхода к учебному процессу. Осуществляется систематизация признаков иссле-
дуемого феномена и их теоретический анализ. На основании проанализированного материала опре-
деляются критерии персонифицированного знания, которые необходимы для дальнейшего экспери-
ментального исследования.
Ключевые слова: персонифицированные знания (ПЗ), признаки ПЗ, характеристики формиро-
вания ПЗ, критерии сформированности ПЗ.
The article deals with the criteria and characteristics of the personified knowledge as the one that results
from the use of a personified education strategies to learning. The study provides the systematization of the
theoretical approaches related to the phenomenon as well as the criteria of personified knowledge needed for
further experimental studies.
Key words: personification of knowledge, signs of personified knowledge, the characteristics of the
personified knowledge formation, the criteria for personified knowledge formation.