Бондарчук О.І., Ніжинська О.О. Соціально-психологічні проблеми формування Тендерної компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів

У статті висвітлено проблеми формування ґендерної компетентності керівників загально-
освітніх навчальних закладів, що утруднюють упровадження ґендерного підходу в освітню практику.
Ключові слова: керівники загальноосвітніх навчальних закладів, ґендерна компетентність,
ґендерний підхід в управлінні, ґендерна рівність, ґендерні стереотипи.

В статье освещены проблемы формирования гендерной компетентности руководителей
общеобразовательных учебных заведений, затрудняющие внедрение гендерного подхода в практику
образования.
Ключевые слова: руководители общеобразовательных учебных заведений, гендерная компе-
тентность, гендерный подход в управлении, гендерное равенство, гендерные стереотипы.

The article are shown a social and psychological problems of school principals’ gender competence
formation which make problems for implementation of gender approach in educational practice.
Key words: school principals, gender competence, gender approach, gender equality, gender
stereotype.