У статті висвітлено результати емпіричного дослідження рівнів розвитку та чинників опера-
ційно-регулятивної складової готовності вихователів дошкільних навчальних закладів до роботи з
обдарованими дітьми.
Ключові слова: психологічна готовність, професійна діяльність, вихователі дошкільних нав-
чальних закладів, обдаровані діти.
В статье представлены результаты эмпирического исследования уровней развития и фак-
торов операционно-регулятивной составляющей готовности воспитателей дошкольных учебных
заведений к работе с одаренными детьми.
Ключевые слова: психологическая готовность, профессиональная деятельность, воспита-
тели дошкольных учебных заведений, одаренные дети.
The article is presents result of empirical research of intelligent level and factors of operationallyregulative
constituent of kindergarteners` psychological preparedness to work with supernormal pupils.
Key words: psychological readiness, professional activity, preschool educators, gifted children.