Фадєєв В.І. Теоретичні особливості поняття «Освітні ресурси»

Розглянуто питання теоретичного аналізу понять «освіта», «ресурси» та «освітні ресурси».
Встановлено, що існують інформаційний, економіко-фінансовий, трудовий, особистісний, компетент-
ністий та культурний підходи до поняття «освітні ресурси освіти».
Ключові слова: освіта, ресурси, освітні ресурси, підходи.

Рассмотрены вопросы теоретического анализа понятий «образование», «ресурсы» и «образо-
вательные ресурсы». Установлено, что существуют информационный, экономико-финансовый, тру-
довой, личностный, компетентностный и культурный подходы к понятию «образовательные ресурсы
образования».
Ключевые слова: образование, ресурсы, образовательные ресурсы, подходы.

The article deals with the theoretical analysis of concepts of «education», «resources» and «educational
resources». Established that there are informational, economic-financial, employment, personal, competentive
and cultural approaches to the concept of «educational resources education».
Key words: education, resources, educational resources, approaches.