У статті подано опис принципів, структури і змісту, методики впровадження та аналіз ре-
зультатів апробації комплексної психокорекційної програми, спрямованої на запобігання, зниження
агресивної поведінки та переспрямування її у творчу діяльність юнаків і дівчат.
Ключові слова: психокорекційний процес, агресивна поведінка, психологічний тренінг, рання
юність, засоби мистецтва.
В статье представлено описание принципов, структуры и содержания, методики внедрения и
анализ результатов апробации комплексной психокоррекционной программы, направленной на пре-
дотвращение, снижение агрессивного поведения и перенаправление ее в творческую деятельность
юношей и девушек.
Ключевые слова: психокоррекционный процесс, агрессивное поведение, психологический тре-
нинг, ранняя юность, средства искусства.
The article deals with the principles, structure and content, methods of implementation and analysis of
complex psychocorrective testing program aimed at preventing, reducing aggressive behavior and redirect it in a
creative work of boys and girls.
Key words: correction process, aggressive behavior, psychological training, early adolescence, the
means of art.