Гуренкова О.В. Позитивні можливості кредитно-модульної системи навчання в процесі формування екологічної компетентності майбутніх фахівців водного транспорту

У статті розкрито досвід Київської державної академії водного транспорту щодо впровад-
ження кредитно-модульної системи навчання та формування екологічної компетентності майбутніх
фахівців водного транспорту.
Ключові слова: екологічна компетентність, модульно-рейтингова система навчання, педа-
гогічні умови, фахівці водного транспорту.

В статье раскрыт опыт Киевской государственной академии водного транспорта по внедрению
кредитно-модульной системы обучения и формированию экологической компетентности будущих спе-
циалистов водного транспорта.
Ключевые слова: экологическая компетентность, модульно-рейтинговая система обучения,
педагогические условия, специалисты водного транспорта.

The article describes the experience of Kyiv State Maritime Academy in implementation of the creditmodule
system of training and ecology awareness formation for future professionals in water transport.
Key words: ecological competence, module-rating departmental teaching, pedagogical terms,
specialists of water-carriage.