Шевякова Н.Л. Методологічні аспекти формування емоційних й вольових компонентів регуляції діяльності майбутніх учителів

У статті висвітлюються особливості розвитку емоційно-вольової регуляції майбутніх учи-
телів. Обґрунтовуються методологічні напрями формування та розвитку емоційно-вольової регуляції
студентів в умовах вищого навчального закладу.
Ключові слова: емоційно-вольова регуляція, емоційно-вольова сфера, тренінг розвитку емо-
ційно-вольової регуляції.

В статье освещаются особенности развития эмоционально-волевой регуляции будущих учи-
телей. Обосновываются методологические направления формирования и развития эмоционально-
волевой регуляции студентов в условиях высшего учебного заведения.
Ключевые слова: эмоционально-волевая регуляция, эмоционально-волевая сфера, тренинг
развития эмоционально-волевой регуляции.

The article lights up the features of development of the emotionally-volitional regulation of personality of the future teachers. The methodological directions of formation and development of the emotionally-volitional regulation of students of higher education are grounded.
Key words: emotionally-volitional regulation, emotionally-volitional sphere, training of development of the emotionally-volitional regulation.