Сулима К.В. Імпліцитний аналіз взаємозв'язків компонентів активності учіння майбутніх психологів з різнорівневими властивостями індивідуальності

Стаття присвячена з’ясуванню ролі складових компонентів учбової активності в структурі
різнорівневих властивостей інтегральної індивідуальності майбутніх психологів. Застосовано
кореляційний аналіз та побудовано схеми статистично достовірних взаємозв’язків між ними. Вияв-
лено численні і багатозначні взаємозв’язки між компонентами активності учіння майбутніх психологів
та їх різнорівневими властивостями індивідуальності.
Ключові слова: психодіагностичний інструментарій, кореляційний аналіз, активність учіння,
компоненти, майбутні психологи.

Статья посвящена выяснению роли составляющих компонентов учебной активности в
структуре разноуровневых свойств интегральной индивидуальности будущих психологов. Применен
корреляционный анализ и построены схемы статистически достоверных взаимосвязей между ними.
Выявлены многочисленные и многозначные взаимосвязи между компонентами активности учения
будущих психологов и их разноуровневыми свойствами индивидуальности.
Ключевые слова: психодиагностический инструментарий, корреляционный анализ, актив-
ность учения, компоненты, будущие психологи.

Article is devoted to clarifying the role of the components of the educational activity in the structure of
multilevel integrated personality characteristics of future psychologists. Applied regression analysis and
statistically significant schemes built between them. There are numerous and multi-valued relationship between
the components of active learning future psychologists and their multifarious personality characteristics.
Key words: diagnostic tools, regression analysis, active learning, components, future psychologists.