У статті розглянуті поняття, призначення та завдання інтерактивного
навчання, а також загальні підходи до впровадження інтерактивних технологій у
досвід роботи ПТНЗ України.
Ключові слова: інтерактивне навчання, інноваційно-динамічні моделі
підвищення кваліфікації, діагностика рівня розвитку педагогічної діяльності,
впровадження інтерактивних технологій у досвід роботи.
В статье рассмотрены понятия, назначения и задачи интерактивного
обучения, а также общие подходы внедрения интерактивных технологий в
опыт работы ПТУЗ Украины.
Ключевые слова: интерактивное обучение, инновационно-динамичные
модели повышения квалификации, диагностика уровня развития педагогической
деятельности, внедрение интерактивных технологий в опыт работы.
The article deals with the concept, purpose and goals of interactive training, as well
as common approaches introducing interactive technology to experience PTUZ Ukraine.
Key words: interactive learning, innovative and dynamic models of professional
development, diagnosis, level of development of educational activities, the introduction of
interactive technologies in the experience.