Дослідження присвячене взаємозв'язку просторово-часових аспектів
організації педагогічної діяльності та вираженості симптомів «професійного
вигорання». Виявлено відмінності між групами педагогів, які працюють за
стандартними умовами та в ускладненому професійному середовищі.
Ключові слова: професійне середовище, синдром «професійного виго-
рання», напруження, резистенція, виснаження.
В статье приводится исследование взаимосвязи пространственно-вре-
менных аспектов организации педагогической деятельности и выраженности
симптомов профессионального выгорания. Выявлены отличия между группами
педагогов, работающих в стандартных условиях и в сложной профессиональной
среде.
Ключевые слова: профессиональная среда, синдром «профессионального
выгорания», напряжение, резистенция, истощение
The research is devoted to interrelation of spatial-temporary aspects of
pedagogical activity and display of symptoms of professional burning out. The differences
between groups of the teachers working in standard conditions and in difficult professional
environment are revealed.
Key words: professional environment syndrome «of professional burning out»,
pressure, resistively, exhaustion.