Микуляк О. П. Структура змісту і цілей дидактичних елементів модульної технології професійного навчання

У статті розглядаються питання структури змісту і цілей залежно від
типів дидактичних модулів, модульних одиниць і модульних елементів, струк-
тури їх кодування, трансформації дидактичних цілей, що визначають опис очіку-
ваних результатів у реальних умовах, в цілі діагностичні, які дозволяють одно-
значно зробити висновок про ступінь їх реалізації та організувати навчальний
процес, гарантуючи їх досягнення.
Ключові слова: модуль, модульна технологія, модульне навчання, мо-
дульна одиниця, модульний елемент, дидактичний елемент, інтегрування про-
грам, цілі навчання: дидактичні, діагностичні, код дидактичного елемента, про-
фесійна компетентність.

В статье рассматриваются вопросы структуры содержания и целей в
зависимости от типов дидактических модулей, модульных единиц и модульных
элементов, структуры их кодирования, трансформации дидактических целей,
которые определяют описание ожидаемых результатов в реальных условиях, в
цели диагностические, позволяющие однозначно сделать вывод о степени их
реализации и организовать учебный процесс, гарантируя их достижение.
Ключевые слова: модуль, модульная технология, модульное обучение,
модульная единица, модульный элемент, дидактический элемент, интегриро-
вание, интегрированная программа, цели обучения: дидактические, диагности-
ческие, код дидактического элемента, профессиональная компетентность.

This article handles a problem of educational goals structure and content depend
on types of didactical modules, modules divisions and modules elements, it’s encoding
structure, didactical goals transformation, which defines expect results description in really
conditions. The goals formulation must to be diagnostically for allow to definitely
evaluation the degree of its realization and organize educational process, guaranteeing its
achievement.
Key words: module, module technology, module education, module division,
module element, didactical element, integration, integrated program, educational goals:
didactical, diagnostically, the didactical elements code, professional competence.