Самотаєва Е. О. До проблеми морального розвитку особистості профе-сіонала в контексті акмеологічного підходу

Статтю присвячено проблемам вивчення психології слухачами факуль-
тетів післядипломної підготовки. Розкрито сутність післядипломної освіти,
особливості навчання дорослих та психології як гуманітарної дисципліни. Пред-
ставлено результати емпіричного дослідження проблем вивчення психології у
закладі післядипломної освіти очима студентів.
Ключові слова: післядипломна освіта, психологія як гуманітарна дисцип-
ліна, навчання дорослих, проблеми вивчення психології.

Данная статья посвящена проблемам изучения психологии слушателями
факультетов последипломной подготовки. Раскрываются сущность после-
дипломного образования, особенности обучения взрослых и особенности психо-
логии как гуманитарной дисциплины. Представлены результаты эмпирического
исследования проблем изучения психологии в учреждениях последипломного
образования глазами студентов.
Ключевые слова: последипломное образование, психология как гумани-
тарная дисциплина, обучение взрослых, проблемы изучения психологии.

This article is devoted to the studying of psychology in the continuing higher
educational institutions. In the suggested article the essence of continuing education,
peculiarities of adults training and special features of psychology as a branch of
humanities are revealed. The result of empiric research of problems of studying
psychology in the higher educational institutions from the students’ point of view are
presented in this article.
Key words: continuing education, psychology as the humanities, adults training,
problems of the studying of psychology.