Розглянуто напрями формування змісту підвищення кваліфікації на під-
ставі андрагогічних принципів навчання, діагностування, розробки моделі іннова-
ційної діяльності та структури науково-методичної компетентності педаго-
гічних працівників професійних навчальних закладів. Реалізація такого підходу дає
змогу системно обґрунтовано обирати компоненти навчального процесу при
підвищенні кваліфікації.
Ключові слова: підвищення кваліфікації, модель інноваційної діяльності,
андрагогічні принципи, науково-методична компетентність, змістовний та про-
цесуальний компоненти навчання.
Рассмотрены направления формирования содержания повышения вали-
фикации на основе андрагогических принципов обучения, модели инновационной
деятельности и структуры научно-методической компетентности педагогов
профессиональных учебных заведений. Показано, что реализация такого подхо-
да позволяет системно обоснованно выбирать компоненты учебного процесса
при повышении квалификации.
Ключевые слова: повышение квалификации, модель инновационной дея-
тельности, андрагогические принципы, научно-методическая компетентность,
содержательный и процессуальный компоненты обучения.
This article considers the directions of the substance of the qualification extension
forming, based on the andragogical educational principles, the innovation activity model
and on the scientific-methodical competence of the vocational school pedagogue
structure. Argued: this approach realization allows to choose the educational process
components in system and with well reasons.
Key words: qualification extension, the innovation activity model, andragogical
principles, scientific-methodical competence, substantial and procedural components of
the education.