Стовба Н. І. Когнітивний досвід як складова професійного досвіду

У статті презентована технологія навчального модуля, яка пропонує
універсальний механізм добування, наслідування, збагачення та творення довер-
шених фрагментів знань, умінь, норм й цінностей учня і дає змогу змоделювати
процес позитивного самоствердження його особистості.
Ключові слова: самоствердження, складові самоствердження, навчальний
модуль, навчальна технологія самоствердження.

В статье презентована технология учебного модуля, которая предла-
гает универсальный механизм добывания, наследования, обогащения и создания
совершенных фрагментов знаний, умений, норм и ценностей ученика и дает воз-
можность смоделировать процесс позитивного самоутверждения его лич-
ности.
Ключевые слова: самоутверждение, составные самоутверждения, учеб-
ный модуль, учебная технология самоутверждения.

Technology of the educational module, which offers the universal mechanism of
getting, inheritance, enriching and creation of the accomplished fragments of
knowledge’s, abilities, norms and values of student and enables to model the process of
positive self-affirmation of his personality, is presented in the article.
Key words: self-affirmation, component self-affirmations, educational module,
educational technology of self-affirmation.