Торба Н. Г. Застосування системного підходу під час організації довго-строкової профілактики педагогічних конфліктів

У статті викладена проблема змісту та структури професійного досвіду.
Побудована модель професійного досвіду фахівця. Проаналізовано вітчизнянні та
зарубіжні дослідження щодо визначення поняття та змісту когнітивного досвіду
як складової професійного досвіду.
Ключові слова: професійний досвід, сенсомоторний досвід, схема дії,
інтенціональний досвід, інтерактивний досвід, когнітивний досвід, змістовний
досвід, регулятивний досвід, стильовий досвід, когнітивний стиль.

В статье изложена проблема содержания и структуры профессиональ-
ного опыта. Построенна модель профессионального опыта специалиста.
Проанализированы отечественные и зарубежные исследования относительно
определения понятия и содержания когнитивного опыта как составляющей
профессионального опыта.
Ключевые понятия: профессиональный опыт, сенсомоторний опыт,
схема действия, интенциональный опыт, интерактивный опыт, когнитивный
опыт, содержательный опыт, регулятивный опыт, стилевой опыт, когни-
тивный стиль.

In this article deals the problem of content and structure of professional experience.
The constructed model of professional experience specialist. Analyzed the domestic and
foreign research on the definition and content of cognitive experience as a component of
professional experience.
Key words: professional experience, sensorimotor experience, the scheme of
action, intentional experience, interactive experience, cognitive experience, meaningful
experience, regulatory experience, style experience, cognitive style.