Верченко Н. В. Особистісно-діяльнісний підхід як головна передумова сучасної освіти

У статті розглядається проблема необхідності зміни освітньої парадигми
зі «знання орієнтованої» на «особистісно-діяльнісну» шляхом застосування су-
часних педагогічних технологій.
Ключові слова: парадигма, підхід, освіта, особистість, діяльність, гумані-
зація, педагогічні технології, навчально-виховний процес.

В статье рассматривается проблема необходимости смены образова-
тельной парадигмы со «знаниево-ориентированной» на «личностно-деятель-
ностную» путем применения современных педагогических технологий.
Ключевые слова: парадигма, подход, образование, личность, деятельность,
гуманизация, педагогические технологи, учебно-воспитательный процесс.

In the article the problem of changing of educational paradigm is examined from
«knowledge oriented» to «рersonality activity» by application of modern pedagogical
technologies.
Key words: paradigm, approach, education, personality, activity, humanizing,
pedagogical process.