У статті досліджено стан використання викладачами аграрних універси-тетів технологій дистанційного навчання в процесі підготовки майбутніх фахівців. Подано порівняльну характеристику результатів цього дослідження за 2008/2009, 2009/2010 та 2010/2011 навчальні роки. Розглянуто класифікацію технологій дис-танційного навчання та основні складові.
Ключові слова: технології дистанційного навчання, кейсова технологія, мережева технологія, телекомунікаційна технологія.
В статье исследовано состояние использования преподавателями аграрных университетов технологий дистанционного обучения в процессе подготовки бу-дущих специалистов. Предоставлена сравнительная характеристика результа-тов этого исследования за 2008/2009, 2009/2010 и 2010/2011 учебные годы. Рас-смотрены классификация технологий дистанционного обучения и основные со-ставляющие.
Ключевые слова: технологии дистанционного обучения, кейсов технология, сетевая технология, телекоммуникационная технология.
This article explores the use of state agricultural universities the teachers of distance learning technologies in the training of future specialists. Provided a comparative description of the research results of for 2008/2009, 2009/2010 and 2010/2011 academic years. We consider classification of distance learning technologies, and key components.
Key words: distance learning technology, keysova technology, network technology, telecommunications technology.