Базова В. І. Організаційні засади у підготовці викладачів іноземних мов вищих навчальних закладів Німеччини в умовах Болонського процесу

У статті проаналізовано особливості змісту та форм професійної підготовки викладача іноземної мови у федеральних землях Німеччини в умовах Болонського процесу.
Ключові слова: викладач іноземної мови, організаційні засади, Болонський про-цес, університети Німеччини, підготовка викладачів іноземних мов у Німеччині

В статье осуществляется анализ особенностей содержания и форм профес-сиональной подготовки преподавателя иностранного языка в разных землях Герма-нии в условиях Болонского процесса.
Ключевые слова: преподаватель иностранного языка, принципы организа-ции, Болонский процесс, университеты Германии, подготовка учителей иностран-ных языков в Германии

The article deals with the analysis of the peculiarities of the contents and forms of teacher’s professional training in different lands of Germany within the Bologna process. 
Key words: foreign language teacher, organizational principles, Bologna process, German Universities, training foreign language teachers in Germany