До 20-ї річниці з дня заснування Національної академії педагогічних наук України. Статтю присвячено опису експериментально обгрунованої методики підготовки викладачів закладів післядипломної педагогічної освіти до застосування аудіовізуальних засобів навчання, яка проходила апробацію на базі ДВНЗ «Універси-тет менеджменту освіти» НАПН України та в обласних інститутах післядип-ломної педагогічної освіти.
Ключові слова: підготовка викладачів, післядипломна педагогічна освіта, ау-діовізуальні засоби навчання, електронний навчальний курс, постійнодіючий семінар.
Статья посвящена описанию экспериментально обоснованной методики подготовки преподавателей учреждений последипломного педагогического обра-зования к использованию аудиовизуальных средств обучения, которая проходила апробацию на базе ГВУЗ «Университет менеджмента образования» НАПН Укра-ины и в областных институтах последипломного педагогического образования.
Ключевые слова: подготовка преподавателей, последипломное педагоги-ческое образование, аудиовизуальные средства обучения, электронный учебный курс.
The article describes the experimental based methodology of postgraduate education teacher’s training for the use of audio-visual aids. It was tested in the «University of Management Education» NAPS of Ukraine and in the regional Postgraduate Pedagogical Education Institutes.
Key words: teacher training, Postgraduate Pedagogical Education Institute, audio-visual teaching aids, e-learning course, a permanent workshop.